Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko Inspektora ds. Administracji Osiedla
Leszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lesznie poszukuje pracownika na stanowisko Inspektor ds. Administracji Osiedla.
Wymagania:
• komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z mieszkańcami,
• wysoka sprawność organizacyjna, umiejętność negocjacji i perswazji,
• punktualność, sumienność, zaangażowanie w pracę,
• odporność na stres,
• znajomość programów pakietu MS Office,
• wykształcenie minimum średnie, preferowane - Technik Budownictwa.
Zakres obowiązków:
• nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości,
• nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym,
• sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych wykonujących usługi na rzecz Spółdzielni,
• udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku,
• prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz podmiotami zewnętrznymi,
• kompletowanie i przechowywanie dokumentacji.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV do siedziby Spółdzielni w Lesznie przy ul. Sułkowskiego 46, bądź o przesłanie go na adres e-mail: sekretariat@lsmleszno.com.pl.
Klauzula informacyjna RODO dotycząca procesu rekrutacji dostępna jest na stronie internetowej Spółdzielni w zakładce „Klauzule RODO”: www.lsmleszno.com.pl/klauzule_rodo.
Data ogłoszenia: 15.11.2021 r.
Leszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ul. Sułkowskiego 46
64-100 Leszno
Centrala - tel. (65) 529-58-49, (65) 529-58-16
(65) 529-57-05, (65) 529-59-33
email: sekretariat@lsmleszno.com.pl
Administracja Osiedla - ul. Luksemburska 12
tel. całodobowy (65) 526-88-08
tel. (65) 526-81-58, tel./fax (65) 526-88-59